9 december 2021

Op zoek naar voordelige buitenreclame? Gebruik deze mogelijkheden!

2 min read

Ondanks digitale marketinginspanningen tegenwoordig de boventoon voeren bij het bereiken van het publiek, is outdoor marketing nog steeds geen reclame van het verleden. Sterker nog, outdoor marketing is terug van weggeweest en is relevanter dan ooit! Niet alleen doordat reclamevormen in de buitenlucht steeds goedkoper zijn geworden om te concurreren met dure pay-per-clicks, maar ook omdat buitenreclame tastbaarder is en een groot effect kan hebben op het buitenbeeld. Outdoor marketing staat erom bekend om meer contextueel relevante berichten weer te geven en verhoogt het spontane reclamebewustzijn. Tevens is outdoormarketing onderdeel van het straatbeeld en kan het de interesse opwekken van voorbijgangers op momenten wanneer er weinig concurrentie is van andere afleidingen. In dit artikel geven we je een overzicht van buitenreclame die makkelijk en goedkoop in te zetten zijn.  

Stickermarketing 

Stickers zijn een subtiele maar enorm krachtige vorm van buitenmarketing. Dit effectieve en leuke marketingmedium kan op uiteenlopende manieren worden ingezet, als decoratie op je laptop of bij dat drukke stoplicht! Met stickermarketing kun je zo creatief zijn als je wilt en kan je mensen bereiken op talloze plekken. Het mooie aan stickers is dat ze toegankelijk zijn vanwege de lage productiekosten en het is vrijwel gratis om ze overal te plakken! Als je aan de slag wilt met stickers, bestel dan stickers op rol om jouw boodschap met de wereld te delen.  

Vlaggen 

Vlaggen en spandoeken zijn een ideale vorm van buitenreclame om je winkel van een afstand onder de aandacht te brengen. Vlaggenmarketing kan gebruikt worden voor directe advertenties voor een product of evenement en zijn perfect in staat om een korte, krachtige boodschap te communiceren. Wanneer je denkt aan vlaggenmarketing, dan zorg je ervoor dat jouw merk op de straat vertegenwoordigt wordt!  

Flyers 

Flyers kunnen overal achtergelaten worden om de aandacht te vestigen op jouw verkoopdoel. Een flyer kan vluchtig en vlot doorgenomen te worden door de lezer, op elk moment van de dag. Op deze manier kan je net genoeg informatie doorspelen om de interesse te wekken rondom jouw evenement, product of dienst. 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *